Indiańskie forum

Forum o Indianach
Dzisiaj jest 14 grudnia 2019 21:03

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
caicai2017
 Tytuł: arade CNNs Stelter
Źródło:
PostWiadomość wysłana.: 11 kwietnia 2018 7:42 
User

Att ?terskapa: Sinclair tvingade ankare att l?sa ett manuskript som avkodar falska nyheter, vilka observat?rer tolkade som en attack p? andra medier. Sinclair s?ger att reaktionen har blivit ?verbl?st - och g?r sin punkt Nike Air Max 270 Dámské genom att attackera andra medier.
Till toppen av KATU: s hemsida ?r till exempel p? detta skrivande tv? rubriker, som alternerande. En s?ger se live t?ckning av Facebook VD Mark Zuckerberg vittnar inf?r kongressen. Den andra s?ger: "CNN: s hycklande angrepp mot Sinclair: Har CNN angripit Sinclair f?r att g?ra exakt vad CNN har gjort i ?ratal? Videon v?xlar mellan klipp av Brian Stelter p? CNN, pratar om farorna med" falska nyheter "och hur s?dana historier delar sig tittare och textbilder, som s?ger att Stelter behandlar samma ?mnen som omfattas av Sinclair-fl?ckarna, vilka beskrivs som Nike Air Presto Dam reklammeddelanden Nike Air Presto Femme om Sinclairs journalisters ansvar.

"Tycker CNN verkligen Nike Air Max Zero Dam en varning om" Fake News "?r Trumps retorik?" en textbild i videon fr?gar. Videon inneh?ller Nike Air Huarache Femme ocks? voice-over fr?n ankare som l?ser fr?n Sinclair-manuset, med h?nvisning till Nike Blazer Mujer oro f?r "vissa medlemmar av media" som "anv?nder sina plattformar f?r att driva sin egen personliga bias och agenda f?r att kontrollera exakt vad folk tror."

I slutet av texten l?ser videoteksten "?r det verkligen nyhet att" falska nyheter "?r en Nike Air Max 95 Mujer angel?genhet ?r 2018? Eller ?r det h?r en attack p? Sinclair?"

P? Twitter idag svarade CNNs Stelter och skickade detta meddelande: "Det finns en stor skillnad mellan min t?ckning och Sinclairs obligatoriska kampanjer. Ingen ber?ttar vad jag ska s?ga. Men dessa ankare fick veta precis vad de skulle s?ga."

Det finns en stor skillnad mellan min t?ckning och Sinclairs obligatoriska kampanjer. Ingen ber?ttar vad jag ska s?ga. Men dessa ankare fick veta exakt Nike Air Max 90 Damen Schwarz vad de skulle s?ga.
L?nken tar tittarna p? videon p? YouTube. Det b?rjar med dessa ord: "F?ljande ?r Nike Air Huarache Dámské Růžové tecken p? ett stormediers f?retag Nike Air Max Zero Damen o?rlighet och hyckleri."

Na górę  || 

Bot Reklamowy Reklama

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]